Εργαστήρια τα οποία θα υλοποιηθούν

Εργαστήρια τα οποία θα υλοποιηθούν

Ανακοινώνουμε τους τίτλους των εργαστηρίων τα οποία θα πραγματοποιηθούν. Όσοι/όσες έχουν δηλώσει εργαστήρια τα οποία δεν θα πραγματοποιηθούν έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν 2 από τα παρακάτω εργαστήρια σε διαφορετικούς κύκλους.

Επιπλέον, υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις σε όλα τα εργαστήρια για όσους/όσες δεν έχουν δηλώσει συμμετοχή.

Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2019

 

 

Εργαστήρια  α΄ κύκλος                                                    09:30 – 11:30                    

Αίθουσα 1: Μια σκηνή από μια ταινία (για μαθητές και εκπαιδευτικούς)

Εμψυχωτές:  Κυριάκος Χαριτάκης, Ματθαίος Φρατζεσκάκης

 

Αίθουσα 2: Το σχολείο-εργαστήρι τέχνης και δημιουργίας. Παιχνίδια έκφρασης με μουσική, χορό, εικαστικά και θεατρικό παιχνίδι για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.

Εμψυχωτές: Ζησοπούλου Ελένη

 

Αίθουσα 3: Μαθαίνω για το αρχαίο ελληνικό θέατρο μέσα από δραματικές τεχνικές και παιχνίδι

Εμψυχωτές: Λυμπέρης Γεώργιος

 

Αίθουσα 4: Ψάξε τα  φτερά… φύγαμε ταξίδι

Εμψυχωτές: Βέλκου Κυριακή

 

Αίθουσα 5: Ο ρυθμός και η comedia del arte στην διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας

Εμψυχωτές: Παπαεμμανουήλ Χαράλαμπος

 

Αίθουσα 6: Εισαγωγή στο Μαύρο Θέατρο

Εμψυχωτές: Τουρτόγλου Θεοδοσία, Σταμάτη Ευαγγελία, Κατσικέα Ναυσικά

 

 

Εργαστήρια   β΄ κύκλος                                                   12:00 – 14:00                    

Αίθουσα 1: Δημιουργώντας ταινίες ANIMATION

Εμψυχωτές: Δημητριάδου Ελένη

 

Αίθουσα 2: Δεύτερη ζωή….έχει! (επαναχρησιμοποίηση υλικών)

Εμψυχωτές: Κοτρώνη Στέλλα-Αδελαΐδα, Ζάμπαλου Στέλλα, Μπαλάτσου Γεωργία

 

Αίθουσα 3: «Ζήσε την ιστορία»,  επαυξημένες εμπειρίες αφήγησης

Εμψυχωτές: Μανάφη Ιωάννα, Δασκάλου Δωροθέα, Σερετούδη Αγαπία

 

Αίθουσα 4: Διερευνώντας το θέμα έρωτας-αγάπη με εργαλείο το θέατρο.  Θεατρικό εργαστήριο για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας και της γλώσσας

Εμψυχωτές: Αβδή Άβρα, Μητελούδης Πανταζής, Αλεξίου Γιούλη         

 

Αίθουσα 5: Το θέατρο ως εργαλείο κοινωνικής συνοχής

Εμψυχωτές: Παπαθανασίου Ευαγγελία

 

Αίθουσα 6: Η δημιουργική γραφή ως μέσο διαμεσολάβησης γραμματισμού σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες

 

Εμψυχωτές: Τοζακίδης Ανανίας

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *